Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging van je ingestuurde klacht of opmerking.
Onze contactgegevens zijn:
De Heide Smid
t.a.v. Klantenservice
Halle-Heideweg 16
7025 CL Halle
E-mail: info@heidesmid.nl
Tel: 0314-631741
Fax: 0314-631196
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar De Heide Smid bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).